MAGAZIN ONLINE DE PIESE AUTO, ACCESORII SI ANVELOPE
NAVIGARE

LIVRARE SI TRANSPORT

Aflati informatii referitoare livrarea si transportul produselor comandate pe site-ul nostru.

LINKURI RAPIDE

Tot ce trebuie sa stiti despre livrare si transportul produselor comandate. 

1. Pretul serviciilor de transport / curierat la adresa Cumparatorului

Taxele de transport national nu sunt incluse in pretul afisat in pagina de produs. Transportul produselor de la sediul nostru pana la Cumparatorul final, nu este inclus in pretul produsului si acesta va fi taxat separat conform normelor de tarifare agreate cu furnizorii de servicii de transport / curierat,

Produsele pot fi livrate cu ajutorul firmelor de curierat rapid oriunde in Romania, costurile de transport urmand a fi suportate integral de catre utilizator. In functie de localitatea de livrare si greutatea coletului, costurile de transport pot diferi.

Transport in Bucuresti:

GRATUIT pentru comenzi mai mari de 499 lei (in limita a 15 kg)
25 lei pentru comenzi mai mici de 499 lei (in limita a 15 kg)

Transport in Romania (exceptie Bucuresti):

GRATUIT pentru comenzi mai mari de 499 lei (in limita a 15 kg)
30 lei pentru comenzi mai mici de 499 lei (in limita a 15 kg)

Transport anvelope si jante:

45 lei / set – indiferent de zona de livrare

Transport baterii:

35 lei – indiferent de zona de livrare

Pentru comenzi a caror greutate depaseste 15 kg si in localitatile unde curierii nu au optiune de livrare standard (fiind necesara calcularea de kilometeri suplimentari) pretul transportului va fi comunicat la momentul confirmarii comenzii, inainte de a fi livrat.

In cazul in care produsele au fost comandate si platite cu cardul, direct in platforma noastra, costul suplimentar acceptat de client va fi achitat ramburs, la livrarea comenzii.

Daca tariful suplimentar de transport nu este agreat de client, comanda va fi anulata. 

Termenul de livrare este in medie de cca 6-72 ore de la momentul confirmarii comenzii.

2. Termen de livrare

Produsele comandate au urmatorii termeni de livrare:

Produs disponibil:

– produsul poate fi disponibil in stocul magazinului PieseAutoAS.ro sau al Furnizorului.
– atunci cand produsul se afla in stocul PieseAutoAS.ro, acesta poate fi trimis prin curier la adresa cumparatorului in termen de 6 – 48 de ore lucratoare de la efectuarea comenzii. Pentru locatiile unde nu exista sediu de curier (extra retea) termenul de livrare se poate prelungi cu inca 72 ore.
– atunci cand produsul se afla in stocul Furnizorului, acesta poate fi livrat in general intr-un termen cuprins intre 1- 10 zile lucratoare, in functie de tara de origine, conditii de transport etc. Timpul de livrare se poate prelungi cu un termen nedefinit in functie de oportunitatea comerciala a comenzii.

Produs indisponibil:

– produsele indisponibile pot fi comandate si programate pentru transport in momentul in care exista o confirmare din partea Furnizorului asupra disponibilitatii acestora si pot fi trimise prin curier la adresa cumparatorului intr-un termen agreat cu acesta, dupa efectuarea comenzii si a platii integrale.
– produsele ce nu se afla pe stocul Furnizorului pot avea un termen de livrare nedefinit. Termenul de livrare difera de la fiecare producator sau furnizor in parte (tara de origine, conditiile de transport, stocuri, programari ale stocurilor, etc).

ATENTIE – In cazul epuizarii stocului, comanda va fi anulata, Cumparatorul urmand a fi notificat in acest sens de catre reprezentantul PieseAutoAS.ro. Pentru comenzile deja achitate, se va proceda la restituirea contravalorii in contul din care a fost efectuata plata. Restituirea banilor se face doar in cont, nu prin alte metode de plata precum: ramburs, cash sau alte metode de plata.

3. Limitarea responsabilitatii intarzierii transportului

SC Auto AS International SRL nu este responsabila pentru intarzierea transporturilor comenzilor de catre curier sau orice alti terti din motive independente de SC Auto AS International SRL ce includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, accidente, intarzieri ale curierilor ce transporta produsul / produsele de la Producator / Furnizor catre Auto AS International, sau alte impedimente de forta majora conform legislatiei in vigoare.

Situatiile de urgenta precum: conditii meteo extreme, blocaje rutiere si accidente sau alte situatii speciale care privesc strict programul de munca al firmei de curierat, pot produce decalaje ale intervalului de livrare. In cazul aparitiei unor astfel de situatiii va vom comunica termenul de livrare specific.

4. Verificarea integritatii continutului

In cazul in care produsele comandate ajung la dumneavoastra in stare deteriorata va rugam sa NU acceptati livrarea si sa ne contactati telefonic la fata locului. Verificati integritatea fizica a ambalajelor si produselor in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca integritatea produselor a fost afectata. Procesul verbal de constatare se emite in 2 exemplare, semnate atat de curier cat si de dvs. Imediat dupa emiterea procesului verbal, va rugam sa ne contactati telefonic.

La finalizarea comenzii, pretul de transport pana la adresa / sediul Cumparatorului al produselor comandate va fi afisat distinct, in cosul de cumparaturi si va fi adaugat la factura fiscala. Pretul transportului prin servicii de curierat catre Cumparator va fi afisat cu TVA inclus.