MAGAZIN ONLINE DE PIESE AUTO, ACCESORII SI ANVELOPE
NAVIGARE

POLITICA DE RETUR

Cum returnezi produse la PieseAutoAS.ro?

1. Perioada de returnare legala – 14 zile calendaristice

Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se razgandi cu privire la produsele achizitionate pe site-ul www.pieseautoas.ro, conform O.U.G 34/2014 fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele direct legate de returnarea produselor.

Dreptul de retur se acorda daca in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii produselor, Cumparatorul anuntata Vanzatorul ca doreste sa returneze, iar intr-un termen de inca maxim 14 zile de la data comunicarii intentiei acestuia, produsele ajung in posesia Vanzatorului. Dupa verificarea produselor, Vanzatorul va rambursa contravaloarea acestuia in cel mult 14 zile de la data primirii produselor returnate.

2. Cum anuntati returnarea unui produs?

Anuntarea unui retur se aplica doar persoanelor fizice ce au efectuat o comanda la distanta (telefonica / online)

Pentru a se exercita dreptul de retragere Cumparatorul trebuie sa informeze cu privire la decizia de a se retrage din prezentul contract (retur produse) inainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile calendaristice).

In acest scop, Cumparatorul are la dispozitie formularul standard de retragere de la sectiunea ‘’Retururi / Adauga cerere noua de retur’’ disponibila in sectiunea ‘’Contul meu’’ sau poate face orice alta declaratie neechivoca prin email la adresa retururi@pieseautoas.ro care sa exprime decizia de retragere din contract specificand numele si prenumele din comanda, numarul comenzii, produsele achizitionate ce urmeaza a fi returnate. Vanzatorul va comunica fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a solicitarii de retragere.

ATENTIE – nu se accepta notificari verbale (telefonice sau la sediul SC Auto AS International SRL)!

3. Costuri de returnare

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Cumparatorului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea, la adresa Vanzatorului din Strada Foisorului, nr. 114A – Bucuresti, doar dupa confirmarea cererii de retur in cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice de la data exercitarii dreptului de retragere din contract.

Este recomandat ca produsele returnate sa fie in aceasi conditie in care au fost livrate, cu ambalajul original, toate accesoriile si etichetele intacte cat si cu documentele (factura, certificat de garantie, etc.) care au insotit comanda (in cazul in care acestea nu se afla in contul dvs de client).

In situatia in care Cumparatorul a achizitionat mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur. Restul produselor din comanda trebuie sa fie sigilate!

Daca produsul returnat face parte dintr-o campanie promotionala ce a inclus si alte produse oferite cadou la Comanda, este necesara si returnarea acestora, in caz contrar se va retine o suma echivalenta cu pretul de pe site-ul PieseAutoAS.ro al produselor primite cadou.

4. Conditii de returnare a produselor

In cazul in care produsele returnate se afla in conditiile mentionate anterior, suma rambursata va fi identica cu cea achitata, cu exceptia cheltuielilor de transport.

In cazul in care produsele returnate nu respecta conditiile mentionate anterior, se va aplica principiul ‘’diminuarii valorii produsului’’.

Diminuarea valorii se va percepe pentru produsele returnate care prezinta modificari fizice (lovituri, ciobiri, zgarieturi, indoiri, socuri mecanice, distrugeri etc), urme de folosire sau uzura excesiva, interventii sau montari in unitati service neautorizate RAR sau alte aspecte, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la starea initiala decat printr-o serie de procese tehnice de fabricatie suplimentare.

Diminuarea valorii produselor in cazurile mentionate se va face conform O.U.G 34/2014, art. 14, alineatul 3 datorita costurillor societatii pentru aducerea la stare initiala, in functie de caz. De asemenea diminuarea valorii se va percepe si pentru produsele a caror ambalaje au fost deteriorate sau distruse.

Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura, chitanta sau bon fiscal daca este cazul cat si certificatul de garantie si alte acte primite exclusiv in original.

Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

5. Rambursarea banilor

SC Auto AS International SRL este obligata sa returneze Cumparatorului contravaloarea produsului returnat in cel mai scurt timp si nu in mai mult de 14 zile calendaristice de la data exercitarii de catre Cumparator a dreptului de retragere din contract.

SC Auto AS International SRL poate amana rambursarea banilor pana in momentul in care se face receptia produselor returnate si constatarea eventualelor daune ale produsului returnat.